Mesaj pentru publicitarul roman la Inspire 2009: Fii primul pinguin!

Publicitarii romani ar trebui sa recurga la inovatie si sa nu mai gandeasca in "spoturi" si "bannere" cand incearca sa comunice cu consumatorii, fiind de preferat sa intre in dialog direct cu acestia, a fost mesajul mai multor specialisti in domeniu, transmis in cadrul conferintei Inspire 2009, organizata miercuri de compania Evensys. Asemenea pinguinilor care sar toti in apa dupa ce unul dintre ei da tonul, si advertiserii trebuie sa incerce sa "fie primul pinguin" in folosirea mijloacelor inovatoare de comunicare, potrivit lui Stefan Kolle, unul dintre vorbitorii de la Inspire 2009.

In cadrul conferintei, compania Unlock Research a prezentat un studiu privind campaniile publicitare desfasurate in Romania, dupa criterii precum notorietatea sau relevanta. Reclamele cu cele doua "mogaldete" Orange, care canta si danseaza in calupurile publicitare, se situeaza pe primul loc in topul celor mai cunoscute campanii, urmate de reclamele la Unirea (Dorel) si cele la ferestrele Qfort, potrivit Paginii de Media. Citeste pe Pagina de media detalii despre acest clasament.

Cuvinte cheie: kolle, poate, online