Ministrul Locuintelor, prezent pe santierul Habitat din Oradea

Ministrul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, Laszlo Borbely, va fi prezent, joi, pentru a doua oara, pe santierul Habitat din Oradea, pentru a vedea care este stadiul lucrarilor la locuintele unde in primavara a lucrat ca voluntar la fundatia primei case din cele zece construite pentru familii nevoiase, potrivit AGERPRES. "Am lucrat in primavara la prima fundatie a primei case Habitat construita la Oradea. Am aflat ca a iesit foarte bine asa ca acum vreau sa bat si niste cuie ca si urmatoarele case sa iasa cel putin la fel de bine", a transmis ministrul Borbely, printr-un consilier al sau.

"Este foarte importanta solidaritatea din cadrul comunitatilor intrucat duce la prosperarea acestora. Dand o mana de ajutor aproapelui, nu rezolvam doar problema celui necajit, ci si a comunitatii. Am simtit asta de fiecare data cand am fost prezent pe un santier Habitat in Romania. si am fost de cateva ori. De aceea, am raspuns pozitiv atunci cand am fost invitat sa torn o lopata de ciment, sa bat un cui sau sa dau cu bidineaua alaturi de alti voluntari", a precizat Laszlo Borbely.

In luna mai, zece case au fost ridicate de Habitat pentru Umanitate Beius in parteneriat cu ASCO si Primaria Municipiului Oradea, cu ajutorul a peste 500 de voluntari si impreuna cu zece familii de romi. Familiile beneficiare au prestat peste 600 de ore de voluntariat fiecare la propria locuinta. Tot in aceasta perioada, Oradea a fost declarata si Capitala Nationala a Voluntariatului. Ministrul Borbely se va afla joi in Oradea pentru a participa la deschiderea festiva a celei de-a IX-a Conferinte Internationale de Aparare impotriva Incendiilor si Catastrofelor, precum si la deschiderea Expo Varadinum.