Banca Transilvania anunta o crestere a profitului cu 21% in 2006

Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, afirma: "Rezultatele financiare obtinute in anul 2006 au la baza strategia implementata la nivelul celor trei linii de afaceri ale  Bancii Transilvania: retail, IMM si corporate. Avem acum mai multi clienti, iar cota de piata este in prezent de 4,7%. Suntem printre primele 5 institutii bancare din Romania si, asa cum ne-am propus, am devenit si mai prezenti la nivel national, avand, la finalul anului trecut, 341 de sucursale si agentii".

Banca Transilvania a alocat sume in special pentru extinderea teritoriala a bancii, anul trecut fiind deschise nu mai putin de 126 de unitati, dar si pentru moderniarea unor sucursale si agentii. De asemenea, banca a investit in marketing - cu rezultate vizibile, in perfectionarea sistemului IT si in companiile membre ale Grupului Financiar BANCA TRANSILVANIA, in vederea consolidarii pozitiei pe piata a acestora. Anul 2006 a constituit pentru banca si intarirea pozitiei pe piata creditelor, valoarea neta a acestora fiind, la data de 31 decembrie 2006, de 4,893,115 mii RON, dintre care aproximativ 57% reprezinta credite pentru persoane juridice, iar 43%  - pentru persoane fizice.

In plus, resursele atrase de la clienti se ridica la valoarea de 5,820,180 mii RON, la data de 31 decembrie 2006. In 2006, Banca Transilvania a incheiat contracte de finantare cu cateva institutii internationale, dintre care KfW, in valoare de 10 mil. EUR si EFSE, in valoare de 10 mil EUR, sume destinate creditelor ipotecare. Tot anul trecut, Banca Transilvania a obtinut un credit subordonat, in suma totala de 60 milioane EUR, parteneri fiind: BERD, FMO, DEG, IFC si EFSE, fiecare acordand bancii cate 12 milioane EUR.